Kontakt pro reklamace – reklamace@elektrourbanek.cz
Obecné informace
Ohlášení a vyřízení reklamace – Ohlášení elektronickou formou a informace, stejně jako veškeré dotazy ohledně reklamace směřujte vždy na reklamace@elektrourbanek.cz
Uplatnění reklamace – co se týká záruk a reklamací, tak ty je možno uplatnit po celé republice v autorizovaných servisních centrech. Pro uplatnění servisního zákroku Vám postačí prodejní doklad / faktura.
Vaše zásilka se zbožím obsahuje přiloženou fakturu (daňový doklad). Pokud fakturu ve vaší zásilce po převzetí nenaleznete (ke ztrátě může dojít během manipulace při přepravě) kontaktujte nás na náš email obchod@elektrourbanek.cz Vaši fakturu obratem odešleme v elektronické podobě na Váš email – nejpozději do 3 pracovních dnů.
Máte následující možnosti, jak řešit reklamaci:
Autorizovaný servis
- Reklamace bude vyřízena nejrychleji.
- Zboží do autorizovaného servisu můžete dodat osobně nebo jakoukoliv přepravní společností.
Zboží pečlivě zabalte, pokud dojde k dalšímu poškození během přepravy, nemusí být na reklamaci brán zřetel. - Pokud jste zakoupili vybrané produkty značky Beko, Whirlpool, Gorenje, Mora, Samsung – stačí kontaktovat zákaznickou linku dané značky, která pro vás následně zajistí servis přímo u vás na místě.
Jak postupovat?
- Připravte si doklad (fakturu) o koupi výrobku.
- Vyhledejte kontakt na autorizovaný servis.
- Postupujte podle informací sevisu.
Co budete potřebovat pro zaevidování reklamace velkého spotřebiče?
Pokud vyvstal důvod k reklamaci velkého spotřebiče (myšleno – pračka, sušička, lednice, mrazáky, vestavné spotřebiče,…) a tento spotřebič spadá mezi výrobce, u kterých jsme autorizovaným prodejcem, kontaktujte telefonicky v prvé řadě výrobce daného produktu. Evidence reklamace se řeší telefonicky (popř. vyplněním formuláře na stránkách výrobce) na zákaznické lince. Po úspěšném zaevidování reklamace k Vám bude vyslán servisní technik dané značky, který danou problematiku bude řešit u Vás na místě. Pokud se jedná o výrobce jiné značky, obraťte se na nás elektronickou formou na adresu reklamace@elektrourbanek.cz a my vám sdělíme nejvhodnější a nejjednodušší postup.
Pro vyřízení reklamace si připravte:
sériové a výrobní číslo spotřebiče
fakturu / daňový doklad
číslo objednávky (pokud reklamaci řešíte s námi)
Reklamace na pobočce
- Reklamaci můžete vyřídit na naší kamenné prodejně.
- Zboží od vás převezmeme a následně pošleme do autorizovaného servisu.
Jak postupovat?
-
- Vyplňte reklamační formulář, který nám zašlete na email reklamace@elektrourbanek.cz, případně jej vezměte s sebou na prodejnu. Následně vám na e-mail pošleme reklamační protokol a instrukce.
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství, které je potřeba pro danou reklamaci.
Zboží pečlivě zabalte, pokud dojde k dalšímu poškození během přepravy, nemusí být na reklamaci brán zřetel. - Reklamace budou vyřízeny do zákonem stanové lhůty 30 dnů.
- Vyřízenou reklamaci si vyzvednete v kamenné prodejně.
Reklamace přepravní společností
- Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností včetně České pošty.
- U reklamace může dojít k prodlevě z důvodu přepravy do autorizovaného servisu.
Jak postupovat?
- Vyplňte reklamační formulář, který nám zašlete na email reklamace@elektrourbanek.cz
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství, které je potřeba pro vyřízení reklamace.
Zboží pečlivě zabalte, pokud dojde k dalšímu poškození během přepravy, nemusí být na reklamaci brán zřetel. - Balík odešlete na adresu:
Elektro Urbánek s.r.o. – reklamační oddělení,
nám. Osvobození 12, Zábřeh 798 01. - Reklamace budou vyřízeny do 30 dnů.
- Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo. Náklady na dopravu hradíme my.