Servis a reklamace

Kontakt pro reklamace – reklamace@elektrourbanek.cz

Obecné informace

Ohlášení a vyřízení reklamace – Ohlášení a informace, stejně jako veškeré dotazy ohledně reklamace směřujte vždy na reklamace@elektrourbanek.cz | 736 193 986

Uplatnění reklamace – co se týká záruk a reklamací, tak ty je možno uplatnit po celé republice v autorizovaných servisních centrech. Pro uplatnění servisního zákroku Vám postačí prodejní doklad / faktura.

Veškeré obrázky na www.elektrourbanek.cz jsou obrázky výrobců daných produktů a jsou pouze ilustrativního charakteru. Za chyby v textu neručíme.

Vaše zásilka se zbožím obsahuje přiloženou fakturu (daňový doklad). Pokud fakturu ve vaší zásilce po převzetí nenaleznete (ke ztrátě může dojít během manipulace při přepravě) kontaktujte nás na náš email obchod@elektrourbanek.cz Vaši fakturu obratem odešleme v elektronické podobě na Váš email – nejpozději do 3 pracovních dnů.

Reklamace zboží

Vždy si při přebírání zásilky od dopravce  zkontrolujte stav a neporušenost obalu dané zásilky

Prosím zkontrolujte stav obalu ještě před potvrzením převzetí dopravci. Vždy zkontrolujte pečlivě obal zásilky! Pokud je zásilka poškozena způsobem, který by mohl mít za následek poškození zboží (značně potlučený obal, protržený obal s viditelným poškozením produktu atd.) informujte o tom dopravce – zápis o poškození, případně zásilku nepřebírejte a opět proveďte s dopravcem zápis o poškození. Zabráníte tak komplikacím s reklamací v případě poškozeného zboží. Na pozdější reklamace poškozeného výrobku při dopravě nebude brán zřetel.

Pokud bude obal / zásilka poškozena a bude tato skutečnost uvedena v předávacím protokolu od dopravce, kontaktujte nás na reklamace@elektrourbanek.cz

Pokud bude zboží převzato bez výhrady (bez zápisu pro dopravce) i přes to, že bylo poškozeno – nebudou tím splněny podmínky pro zahájení reklamace a reklamace nebude akceptována.

Velká bílá technika

Pokud vyvstal důvod k reklamaci velkého spotřebiče (myšleno – pračka, sušička, lednice, mrazáky, vestavné spotřebiče,…). Kontaktujte telefonicky v prvé řadě výrobce daného produktu. Evidence reklamace se řeší telefonicky (popř. vyplněním formuláře na stránkách výrobce) na zákaznické lince. Po úspěšném zaevidování reklamace k Vám bude vyslán servisní technik dané značky, který danou problematiku bude řešit u Vás na místě.

 

Co budete potřebovat pro zaevidování reklamace?

  • sériové a výrobní číslo spotřebiče
  • fakturu – datum nákupu

Značky

AEG / ELECTROLUX 261 302 261
CANDY 841 111 125
GORENJE 800 105 505
LG 810 555 810
LIEBHERR/LORD 255 717 441
MORA 800 105 505
PHILCO 323 204 111

Malé spotřebiče a elektronika

Pokud vyvstal důvod k reklamaci malého spotřebiče a elektroniky (myšleno – kávovar, televize, koloběžka, reproduktor,…). Kontaktujte  nás telefonicky o této záležitosti. Naši pracovníci Vám sdělí postup, jakým bude reklamace provedena. Pokud bude potřeba produkt zaslat do servisního střediska, vždy produkt pečlivě zabalte. Pokud dojde k dalšímu poškození během přepravy, nemusí být na reklamaci brán zřetel.  V případě, že budete chtít reklamaci vyřídit přes nás jako prodejce, upozorňujeme, že může dojít k prodlení v průběhu reklamace z důvodu přeposlání produktu do servisního střediska.

 

Co budete potřebovat pro zaevidování reklamace?

  • sériové a výrobní číslo spotřebiče
  • fakturu – datum nákupu
  • (ideálně i číslo objednávky)