Víme, že se občas něco pokazí. Ale nezoufejte, jsme tu pro vás a procesem každé reklamace vás provedeme tak, abyste vše vyřešili snadno a co nejrychleji. Pro ještě větší usnadnění jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastější otázky.
Vyberte si odkaz, který vystihuje váš problém:
Nejčastější reklamační otázky a odpovědi
Vše potřebné zjistím v našem průvodci reklamací.
Do balení s reklamovaným zbožím doporučujeme vždy přiložit:
- Průvodní dopis s důkladným vysvětlením závady
- Kopii nákupního dokladu (faktura)
- Příslušenství s ohledem na charakter závady
- Reklamační formulář
Nejste si jistí, co všechno a jak poslat? Využijte náš průvodce reklamací nebo napište na reklamace@elektrourbanek.cz a se vším potřebným vám případně poradíme.
Pokud zboží neodpovídá tomu, jaké zboží jste si objednali (nebo zboží, které máte v nákupním dokladu), prosíme, kontaktujte nás:
Buď telefonicky na čísle 583 411 158
Po-Pá: 9:00–16:00
nebo elektronicky pomocí emailu na obchod@elektrourbanek.cz
Využijte našeho průvodce reklamací, kde se dozvíte všechny potřebné informace jak v tomto případě postupovat.
Zákonná lhůta stanovuje vyřízení reklamace spotřebiteli do 30 dnů od podání, pro firmy platí doba nezbytně nutná. Samozřejmě se snažíme, aby vše proběhlo co nejrychleji. Vaši reklamaci urychlíte odesláním přímo do autorizovaného servisu.
V případě, že jste se rozhodli uplatit reklamaci přes náš eshop, prosíme o strpení. Zboží posíláme na odborný posudek do autorizovaných servisů, neznáme úplně vždy všechny detailní stavy, ale o stavu reklamace vás budeme informovat – dostanete od nás informaci ohledně přijetí reklamace, jejím průběhu a samozřejmě také o jejím vyřízení. Základní informace si můžete vyžádat elektronicky pomocí vašeho čísla objednávky / reklamace emailem přes reklamace@elektrourbanek.cz
První zpráva, která vám přišla, je potvrzení přijetí reklamace. Podle čísla reklamace si můžete elektronicky vyžádat aktuální stav reklamace přes reklamace@elektrourbanek.cz
Ve druhém e-mailu budou informace, jak reklamace probíhá / jak byla vyřešena.
Může vám dorazit ještě jedna zpráva, a tou je cenová nabídka na možnost placené mimozáruční opravy. Tu nabízíme, pokud reklamace nebyla uznána v rámci záruky. Můžete si tedy zboží nechat opravit i mimo záruku. Zde je potřeba odpovědět, abychom se případně mohli pustit do opravy, nebo reklamaci ukončit.
Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. V případě odmítnutí vám zboží samozřejmě vrátíme.
Kompletní znění reklamačního řádu najdete zde.