Poškozené zboží

  • Zásilku je nutné reklamovat nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
  • Potřebovat budete kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
  • Na poště s vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
  • Reklamační řízení poškozené zásilky a vyjádření o výsledku řízení řeší pošta přímo s vámi.
  • V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

Vždy doporučujeme zkontrolovat balení zásilky při přebírání od dopravce a sepsání škodního protokolu přímo při přebírání zásilky. Předejte tak možnému riziku zamítnutí reklamace.

  • Pokud dojde během přepravy ke ztrátě nebo poškození zboží a škoda je viditelná zvenčí, zřetelně poznačte na nákladní list nebo přepravní dokument podrobnosti o ztrátě nebo poškození při obdržení zásilky
  • Pokud ztráta nebo poškození není viditelné, dokud se neotevře balení, podejte písemnou stížnost dopravci do 7 dní po obdržení zboží
  • Online podání žádosti:Chci uplatnit reklamaci a jsem zákazníkem DHL Freight CZ
  • Jak na reklamaci online? Jak na reklamace online (pdf 1.9 MB)

Vždy doporučujeme zkontrolovat balení zásilky při přebírání od dopravce a sepsání škodního protokolu přímo při přebírání zásilky. Předejte tak možnému riziku zamítnutí reklamace.

  • Oprávněná osoba je povinna reklamovat zjištěné vady a uplatňovat právo na náhradu škody u zasílatele vždy jen písemně a ve stanovené době maximálně následující pracovního dne ode dne převzetí zásilky.
  • K projednání reklamace zjevného poškození nebo částečné ztráty zásilky, musí být konkrétní výhrada definována na dokladu o převzetí zásilky nebo vyhotoven samostatný zápis o škodě při přebírání zásilky od dopravce.
  • U škod při příjmu zásilky zjevně neznatelných se reklamační doby řídí příslušnými předpisy platnými pro smlouvu o přepravě věci. Na pozdější reklamace nemusí být brán zasílatelem
    zřetel. Zasílateli musí být dána možnost se osobně přesvědčit o rozsahu a druhu škody, přičemž další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena podle pokynů zasílatele.

Vždy doporučujeme zkontrolovat balení zásilky při přebírání od dopravce a sepsání škodního protokolu přímo při přebírání zásilky. Předejte tak možnému riziku zamítnutí reklamace.

Ověřeno našimi zákazníky

Prohlédněte si poslední hodnocení našich zákazníků.

„Naprosty standart BZ"

„Jednoduchá objednávka, rychlé dodání, naprostá spokojenost."

„Byl to už druhý nákup a pokaždé spokojenost. Rychlé dodání a komunikace."