Kontakt pro reklamace – reklamace@elektrourbanek.cz
Velká bílá technika
Pokud vyvstal důvod k reklamaci velkého spotřebiče (myšleno – pračka, sušička, lednice, mrazáky, vestavné spotřebiče,…). Kontaktujte telefonicky v prvé řadě výrobce daného produktu. Evidence reklamace se řeší telefonicky (popř. vyplněním formuláře na stránkách výrobce) na zákaznické lince. Po úspěšném zaevidování reklamace k Vám bude vyslán servisní technik dané značky, který danou problematiku bude řešit u Vás na místě.
Co budete potřebovat pro zaevidování reklamace u výrobce?
- sériové a výrobní číslo spotřebiče
- fakturu – datum nákupu
Značky
800 350 333, 222 525 222
251 001 001
AEG / ELECTROLUX | 261 302 261 |
CANDY | 841 111 125 |
GORENJE | 800 105 505 |
LG | 810 555 810 |
LIEBHERR/LORD | 255 717 441 |
MORA | 800 105 505 |
PHILCO | 323 204 111 |
Malé spotřebiče a elektronika
Pokud vyvstal důvod k reklamaci malého spotřebiče a elektroniky (myšleno – kávovar, televize, koloběžka, reproduktor,…). Kontaktujte nás elektronicky na reklamace@elektrourbanek.cz o této záležitosti. Naši pracovníci Vám sdělí postup, jakým bude reklamace provedena. Pokud bude potřeba produkt zaslat do servisního střediska, vždy produkt pečlivě zabalte. Pokud dojde k dalšímu poškození během přepravy, nemusí být na reklamaci brán zřetel. V případě, že budete chtít reklamaci vyřídit přes nás jako prodejce, upozorňujeme, že může dojít k prodlení v průběhu reklamace z důvodu přeposlání produktu do servisního střediska.
Co budete potřebovat pro zaevidování reklamace?
- sériové a výrobní číslo spotřebiče
- fakturu – datum nákupu
- (ideálně i číslo objednávky)
- Vyplěný reklamační formulář odeslaná na reklamace@elektrourbanek.cz