Stav reklamace

Informaci o stavu vaší reklamace můžete zjistit pomocí elektronického kontaktu přes reklamace@elektrourbanek.cz

O stavu vaší reklamace vás průběžně budeme informovat i bez vašeho dotazu

  • První zpráva, která vám přijde, bude potvrzení přijetí reklamace.
  • Ve druhém e-mailu budou informace, jak reklamace probíhá / jak byla vyřešena.

Může vám dorazit ještě jedna zpráva, a tou je cenová nabídka na možnost placené mimozáruční opravy. Tu nabízíme, pokud reklamace nebyla uznána v rámci záruky. Můžete si tedy zboží nechat opravit i mimo záruku. Zde je potřeba odpovědět, abychom se případně mohli pustit do opravy, nebo reklamaci ukončit.

Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. V případě odmítnutí vám zboží samozřejmě vrátíme.

Ověřeno našimi zákazníky

100 % zákazníků doporučuje náš obchod (z 1 677 recenzí). Prohlédněte si poslední hodnocení našich zákazníků.

„Prodávající u pana Urbánka, vše řešil s nadhledem."

„Ok."

„Spokojenost."